خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بسیج معجزه انقلاب و ظرفیت عظیم مردمی است  

بسیج معجزه انقلاب و ظرفیت عظیم مردمی است

 
سردار افروزی ضمن برشمردن خدمات بسیج مستضعفین در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: بسیج معجزه انقلاب و ظرفیت عظیم مردمی است.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۵۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهرداد افروزی، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که شامگاه سوم آذر در مسجد سنجیده قزوین برگزار شد، بیان کرد: بسیج، معجزه انقلاب اسلامی، به عنوان یک ظرفیت عظیم مردمی در زمانی که کشور بعد از پیروزی انقلاب هنوز به ثبات سیاسی نرسیده بود، با ابتکار امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی افزود: بسیج جایگاه انسان‌های پاک، مخلص، ازخود گذشته و شهادت طلبی است که در طول ۴۴ سال حیات طیبه انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های انقلاب و در خط مقدم ایثارگری و خدمت‌رسانی، خود را برای ملت فدا کرده است.

افروزی عنوان کرد: امام (ره) زمانی که ندای اسلام ناب را سر داد، غرب و شرق با صف‌آرایی و به‌کارگیری تمام امکانات خود در برابر این جبهه، توطئه‌ها و دشمنی‌های خود برای مقابله با این قیام را آغاز کرد و در این میان نقش بسیج در خنثی‌سازی این دشمنی‌ها و خباثت‌ها با هدایت امامین انقلاب، نقشی اثرگذار و برجسته است.

سردار افروزی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس سنت الهی، پیروزی جبهه حق و برتری عدالت خواهان و حق پویان و جهانی شدن تفکر اسلام به عنوان فرهنگ و حقیقت غالب حتمی است و هیچ چیزی نمی تواند آن را دگرگون سازد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار